>--(°-°)--<

2007-12-13

° fontána pre zuzanu dnes

nedávno som si pozrela prvýkrát tento film (áno viem neskoro, ale lepšie ako nikdy), a keď som zistila, že "miesto činu" sa nachádza na kupeckého ulici, iba neďaleko od môjho domu, rozhodla som sa ísť pozrieť, ako vyzerá fontána a jej okolie teraz. podľa informácií na internete mala byť akurát reštaurovaná a hotová už v októbri... hm, október dávno prešiel a hotové to veľmi nevyzerá, i keď už samotnú snahu by som asi mala oceniť, že. hádam aspoň do jari to bude hotové, potom pôjdem zase zhodnotiť.
tak som si aspoň spravila pár záberov, s troškou nostalgie... koho by zaujímalo tiež, nech zablúdi očkom aj ďalej (poprípade oboma).


kupeckého ulica po odbočení zo záhradníckej


celkom zaujímavý sa mi zdal tento pohľad, ako taký kontrast prírodného a vytvoreného.


tadiaľto sa vchádza do dvora, kde je fontána... ten vstup na mňa pôsobil dosť zvláštne, ani neviem poriadne prečo, veď panelákov je v bratislave dosť... pod týmto som sa však cítila ako pred nejakou impozantnou, chladnou a vysokou bránou do nového sveta. a nebol to úplne príjemný pocit, skôr taký trochu zimomriavkový.
ale obyvatelia kupeckého ulice isto nemajú podobné pocity, keď tadiaľ chodia denno-denne :)


dobre, dosť bolo pokecu o vonkajšku, tu je fontánka. skrytá za oplotením, vnútri sú bagre a podobné veci... a robotníci, samozrejme.


ešte pohľad dovnútra oploteného areálu. radšej som fotila rýchlo, nech ma ešte niekto odtiaľ nevyženie, že čo tam vôbec robím.


tak som sa potom tvárila že fotím okolité domy :)
ale náhodou nie zlý záber... s tou štruktúrou fasády sa dalo celkom dobre hrať. a páčilo sa mi, že ľudia tam nemali povešané kadejaké veci čo by kazili celkový dojem, takisto ako rôzne individuálne zasklenia balkónov, brrr.
toto je inak ten dom, v ktorom bývala hlavná postava z filmu.


ešte jeden pohľad na fasádu, a potom už naspäť domov, zohriať sa °-°

4 comments:

Anonymous said...

:-)
nadherne su balkony kupelneho domu Machnac v Trencianskych Tepliciach
http://www.archiweb.cz/buildings.php?type=arch&action=show&id=1297
J.K.

ivic@ said...

pripomina mi to bauhaus... tie balkony na machnaci :)
pekne, mas pravdu.

Anonymous said...

Ahoj,
ja som sem zablúdil a dík za ten dvor s fontánou - ja som autor toho filmu - potešilo.
Inak ma nájdeš na http://karolhlavka.blogspot.com/

ivic@ said...

karol >> no tak mna zase potesil tento koment, si cenim, dakujem :)
odvtedy som bola fontanu este raz fotit, ked uz bola dokoncena a fungovala (takze konecne ju predsa opravili i ked po dlhsom case), no akurat tam pobehovalo dost deti a nejako tie fotky neboli nic moc, tak som ich sem ani nedala... prijemne je tam, a film sa mi dost pacil, ta prva cast; pozretie ostatnych zatial zvazujem :)