>--(°-°)--<

2007-10-31

° jeseň okolo mňa

dnes doobeda slniečko tak pekne svietilo, že som neodolala, po príchode zo školy som zobrala foťák a strávila som asi hodinku v blízkom parčíku, až kým slnko nezašlo a nezačalo mi byť zima.
našťastie tam nebolo veľa ľudí, ktorí by prekážali v záberoch, i keď zopár sa ich našlo. zistila som, že pri fotení sa zo mňa stáva maximálny odľud a v duchu zúrim na každého, kto sa mi opováži čo i len na chvíľu vliezť do kompozície.


kým sa na pôvodne fotenom mieste pohybovali nežiaduce elementy, fotila som čo ostatné sa dalo. napríklad jesenný chodník...




alebo rôzne vetvičky °-°


žltá farba bola všade... pod stromami som sa cítila ako obklopená zlatom.


no a toto už je môj pôvodne plánovaný objekt... po ceste zo školy ma táto zlatistá nádhera tak upútala, že somsa jednoducho musela vrátiť.
(a čo to trvalo, vystriehnuť chvíľu keď akurát nikto na lavičkách nesedel...)


parčík sa nachádza medzi ulicami svätoplukova, kvačalova a bazová, v susedstve rozostavaného polyfunkčného objektu gaudí. v južnej časti miniparčíka je fontána, a v tejto severnej časti stojí pamätník veliteľa partizánov ľ. kukorelliho. ako deti sme sa okolo neho často naháňali a hrali na schovávačku, lebo za lavičkami rástli husté kry... a mama nás zase vždy varovala, aby sme ostali pekne pri fontáne a nechodili do tej húštiny, lebo tam môže byť nejaký zlý ujo °-°


teraz sa pamätník vyníma zo všetkých strán aj z diaľky, a určite je to takto lepšie aj bezpečnejšie... to len tá nostalgia robí svoje:)


hra so siluetou


pohľad smerom k fontáne a stavenisku; tento strom vyzerá akoby sa mal každú chvíľu zlomiť a spadnúť, ale zatiaľ sa drží... už pomerne dlho :)


rozostavaná budova presvitajúca spoza konárov


platan - jeden z mojich obľúbených stromov...




má jedinečnú kôru...


... ktorá by sa dala fotiť dllllho...


... a z rôznych uhlov, ako napr. táto "hviezdička" :)


po hodine strávenej vonku mi už začali omŕzať ruky, tak som sa pobrala domov. po ceste som ešte spravila zopár záberov javorového lístia... z tých všetkých "zopár" sa ako-tak vydaril možno tento jeden °-°


a ešte skupinka topoľov statočne stojacich aj napriek zime ;)

4 comments:

Unknown said...

kto by to bol povedal ze v tej BA je tolko stromov:)

Anonymous said...

BA je krasna!

reverend said...

Niektoré sú luxusné. :-)

A rozchoď si RSS, nech to tu nemusím stále refreshovať.

iviatko said...

:o)))