>--(°-°)--<

2007-08-22

° hra svetla a tieňa


táto fotka vznikla počas krátkeho okamihu, keď nám do izby zažiarilo slnko cez záves a vytvorilo na stene krásny tieň od lustra.
postupne však tieň veľmi rýchlo slabol, stihla som spraviť asi iba tri fotky a už bol preč. statív som nemala a na hľadanie alternatívneho podstavca nebol čas, toto bolo najlepšie čo sa mi za daných podmienok podarilo spraviť.
no ešte asi polhodinu po tom som ľutovala ten statív... musím sa k tomu už konečne raz dokopať :)

2 comments:

reverend said...

Nápad super. IMHO by to chcelo stmaviť to okolie, nech ti viac vynikne. Skús sa trošku pohrať s kontrastom. :-)

ivic@ said...

s kontrastom som sa uz hrala, ty si to nevidel ake to bolo po odfoteni :))) fakt samotna fotka nebola nic moc, som rada ze sa mi z toho podarilo vytlct aspon toto. zase uplne cierne pozadie som davat nechcela, takto sa mi to nahodou paci. jedine co ma stve je ta ostrost :((